Сарухан Хюнел - Есмер от Изгубени години

Актьорът се жени за сценаристката на "Изгубени години", тя му изневерява с режисьора...

Сарухан Хюнел ревниво пази личния си живот, но миналата година се оказа в центъра на
скандал, свъразан с трудния му развод, при който дори се стигна до проливане на кръв.
Пълното име на 39-годишния актьор е Мухамер Сарухан Хюнел и показва, че има арабска жилка - майка му е от Багдад, а баща му - от Солун. Семейството му е свързано с изкуството - сестрата на Хюнел е певица, а баща му е бивш шампион на Турция по танци. Сарухан пък започва кариерата си в шоу-бизнеса като модел.
Въпреки семейното и професионалното си обкръжение Сарухан Хюнел е известен със своята голяма консервативност. Той например отблизо следи поведението на сестра си и й прави бележки за късите поли, които тя носи.
Днес Сарухан е сред най-търсените турски актьори, макар че не е учил актьорско майсторство - режисьорите казват, че той е роден актьор. Играл е в много сериали и филми. Притежава изключителен усет за подходящите за него роли. Предложението за ролята на Есмер в "Изгубени години" обмисля цяла година. И когато решава, че ще я приеме, започва сурова подготовка - отслабва с 16 килограма за три седмици! - и навлиза в образа. Резултатът е един мъжествен, харизматичен, елегантен, загадъчно-меланхоличен, потаен и решителен Есмер. В същото време този герой е изпълнен с любов, вярност и жертвоготовност. Сериалът е толкова успешен, че продуцентите обмислят създаването на версия за голям екран.
Сериалът има голям успех в арабските страни. Певицата Диана Каразон, която зае първо място в конкурса за поп звезди в близкоизточните страни, покани Сарухан да вземе участие в новия й клип с бюджет 50 000 долара. От Сирия и Йордания към Хюнел валят покани за участия в реклами. Според една скорошна анкета, проведена в десет арабски страни, Сарухан Хюнел е най-харесваният турски актьор след Тюба Бююкюстюн (Аси) и така Есмер от "Изгубени години" влезе в конкуренция с Мехмет от "Перла".
Хюнел се жени за една от продуцентките и сценаристките на сериала - Сергин Акяз. За съжаление обаче бракът им не потръгва. Сарухан Хюнел завежда дело за развод поради изневяра на съпругата си. Стига се до бурни сцени между артистичната двойка. Миналата година Сергин завежда в семейното жилище своя приятел Давут (той пък режисьор на същия сериал). Когато Сарухан научава за това, побеснява и отива там с нож в ръка. Нахвърля се върху Давут. Сергин се спуска да ги разтърве, но разгневеният Сарухан я блъска, като неволно я наранява с ножа (всъщност леко порязва един от пръстите на ръката й). Сергин обаче веднага завежда дело за въоръжено нападение и актьорът се оказва заплашен с лишаване от свобода от 10 месеца до две години. За щастие страстите утихват и двете страни постигат споразумение.
Драматичните събития не повлияха на обожанието на феновете на Хюнел към техния идол.
На рождения му ден те облепиха продуцентската къща, която го представя, със стихове, форумите в интернет преливат от любовни обяснения към него.
Това обаче е чуждо на скромния Хюнел, който внимателно избугва светския шум. Малкото журналисти, които са се срещали с него обаче, твърдят, че той е изключително сърдечен човек.
Известността му е причина и за комични случки. В Бейрут например Хюнел позира за снимки за списание пред църквата "Света Богородица", когато недоволни свещеници се нахвърлят да го прогонят. Става скандал, който завършва с това, че откарват в полицейския участък екипа на списанието и актьора. Полицаите обаче се оказват негови фенове. Те го карат  да се снима с  тях и да им даде автографи, след което го освобождават.Но Хюнел не разчита само на киното. Той се занимава с бизнес . Има търговска фирма и център за красота в Истамбул.

-Сарухан, имате страшно много фенове в интернет,  знаете ли това?
-Открих го наскоро. Видях, че има класация "Топ 10" и аз съм в първата тройка. При това съм се задържал  там 4-5 месеца. За това има значение и проектът, в който се снимаш, разбира се.

-Вие привлякохте вниманието с участието си в сериала "Айналъ Тахир"(Aynalı Tahir).
-Първоначално ангажиментът ми беше за 6 серии, докато ме убият и изчезна от действието, но останах пет години и се снимах в 175 епизода. Затрих трима главни герои, десетки второстепенни и сума ти жени.

-Как решихте да станете актьор?
-Всъщност семейството ми и по-специално баща ми изобщо не одобряваха интереса ми към актьорството. Той искаше да си намеря сериозна работа и да се оженя. Тогава нямаше мобилни телефони и когато ми се обаждаха в къщи с предложения, баща ми вдигаше слушалката и казваше: Тук не живее такъв. Това ме караше да се бунтувам и аз станах модел.

-Имате репутация на много взискателен актьор.
-Старая се да подбирам. Най-важен за мен е сценарият, след това надеждността на продуцентската къща и накрая екипът и режисьорът.

-Затова ли не се снимахте около три години?
-През тези три години нищо не грабна сърцето ми.

-Защо преценихте, че ролята на Есмер от "Изгубени години" е подходяща за вас?

-Заинтригува ме необичайната комбинация между държавен служител, мафиот и влюбен човек в съзнанието на един и същи мъж.

-Толкова взискателен ли сте и в реалния живот?
-Аз съм роден и израснал в Истамбул, в предградието Едирнекалъ - казвам го, защото много хора крият къде са родени. Имах много трудно детство. Майка ми постоянно беше по болници и израстнах с баща ми и моята сестра. Въреки всичко успях да се реализирам в живота.

И ОЩЕ:

Онлайн издание за красота и стил 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...