Мурат Йълдъръм - Демир от Гордата Аси

Господ е дал на всеки от нас главна роля - в собствения ни живот, да не ламтим за друга...
Извън светлините на прожекторите Мурат Йълдъръм е студент последна година в Техническия университет - специалност Машинно инженерство. Но в телевизията 30-годишният мъж е вече ветеран. Кариерата му обхваща само  студентските му години, но е изключително наситена - дебютът му е в спрян, неуспешен сериал, после пък идва голям хит, играта на Мурат в който е определена като раждането на нова звезда на турското кино, следват проекти с най-големите съвременни актьори на местното кино, дори номинация за награда за актьорско постижение.
На снимачната полщадка на един от сериалите, в които играе, Мурат среща бъдещата си съпруга - Бурчин Терзиоглу. В началото двамата са само колеги, партньори в главните роли на сериала, после стават близки приятели и накрая, два месеца преди края на 11-месечния снимачен период, между двамата припламват любовни искри. По сценарий сериалът завършва със сватба и двамата актьори се възползват от тези сцени за "генерална репетиция" на това, което предстои на самите тях няколко месеца след това.
Мурат и Бурчин се женят през миналата година на весела сватба с 200 гости, след което двойката заминава на сватбено пътешествие в Париж.
Както се полага, в семейството повече говори съпругата. Тя обяснява, че се чувстват готови да приемат зряло дългите раздели, които налага активната актьорска професия на двамата, и съзнават, че това обстоятелство ще бъде тест за силата на чувствата им.
Според зрителите Мурат има изключително силно излъчване, според професионалистите, той владее забележителен по своята изразителност език на тялото и в мълчалива сцена без думи може да разкаже с очи цяла една история.

-Мурат, как попаднахте в киното?
-Пристигнах в Истамбул от родния ми град Коня да уча за инженер, но лекциите не ми бяха достатъчни. Заминавах се с музика и впоследствие влязох в театралния клуб. Там срещнах приятели, които работеха в телевизията и покрай тях аз също отидох няколко пъти в телевизията. Запознах се с някои хора, те наблюдаваха играта ни и ни поканиха. Всичко стана естествено, никога не съм имал амбицията нарочно да вляза в телевизията - за мен театърът бе много важен, хоби, което поставях на първо място. Тоест не мислех за нищо друго освен за театър.

-Имате ли друго такова хоби в живота си?
-Аз обичам да посвещавам време на себе си. Ако имам два свободни дни, според настроението си спортувам, ходя на театър или се затварям в къщи и чета. А ми предстои и дипломиране - моето следване за инженер продължава вече девета година. Ако е рекъл Господ, тази година ще завърша.

-Пред какви препятствия са изправени актоьрите днес?
-Всеки чертае своя път. Някои се стремят да използват жълтите медии и да блеснат със скандалит, други искат да постигнат нещо само с труда си. Аз специално не съм болезнено амбициозен - ще бъда доволен, ако постигна определена цел, но ако не стане - здраве да е. Може би защото не съм от актьорите, които работят само за пари, а защото обичам работата си. Ако бях такъв, тогава и аз щях да използвам всички средства. Аз също искам да постигна големия успех някога, но да си го заслужа. И ако това не се случи, ще бъда доволен, че съм имал интересна работа.

-Такова е и впечатлението на публиката за вас - че сте искрен човек, принципен, срамежлив и поради това не обичате да говорите за себе си.
-Ами да, не обичам да излагам личния си живот на показ. Какво правя в къщи засяга само мен. Тази работа с имиджа не ми се удава: ще бъда такъв, пък ще изглеждам така. Върша си работата и се старая да бъда коректен. Не искам да играя в замислен сценарий за себе си - Господ вече е написал сценарий за всеки от нас, който сме дръжни за изиграем правдиво, доколкото можем.



Гордата Аси - Гледай Сериал Онлайн
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...