Инджи от "Перла" си търси готино гадже


Инджи от "Перла" си търси готино гадже!
Това призна пред журналисти актрисата, изпълняваща ролята на перлата - Сонгюл Йоден.
Всеки "добър и откровен мъж, който е напреднал в професията си, независимо каква е тя" има шанс да се мушне в сърцето на красавицата. Тя добави още, че не е ревнива. В съседската преса върви мълвата, че Инджи се залюбила на снимачната площадка с колегата си Къванч Татлъту, който играе ролята на екранния й възлюбен Мехмет. "С Къванч имаме много специално приятелство, но не сме интимни", опроверга слуховете Инджи. Двамата се целували и прегръщали само пред камера.

ИНАТ

Чаровната брюнетка харесва образа си на екрана. "Инджи е работлива жена като мен, само дето е по-инатлива", изчурулика Сонгюл. Актрисата пристигна у нас в събота вечерта, а снощи бе специален гост в "Денсинг Старс 2" по Бтв. Перлата е за пръв път в България - "За мен е голяма изненада, че толкова много хора ме харесват. Много топло ме посрещнаха всички, което погали самочувствието ми. Видях София по пътя за летището до хотела. Столицата ви много ми напомня на родния ми град Анкара", беше учтива Йоден. Мерак й е да види катедралата "Св. Александър Невски", защото чувала, че била много красива и най-голямата на Балканите.

СПАНАК

Туркинята каза, че любимото й ястие са сармите. Още първата вечер в София тя похапнала сармички.
В момента Инджи живее в един от най-старите квартали на Истамбул - Нишанташъ. Любимите й места са тези, откъдето се вижда Босфора. "Обичам да седя край Босфора и да пия чай", възхитено обясни брюнетката. Сонгюл е отлична домакиня, а най-много обича да готви спанак.

Прочетено за Вас от в.Телеграф
Автор:Екатерина Томова

Онлайн издание за красота и стил 


 

Героите от Перла - Фото Галерия

ТВ Сериали Онлайн - Гледай По Всяко Време 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...