Бурак Хаккъ - Синеокият Чаровник На Турското Кино

Сигурно не една жена се е питала, докато гледа турския сериал "Мелодията на сърцето", как може Бурак Хакъ (в ролята на Кенан) да е с толкова магнетични сини очи...От
интервюто, което актьорът даде специално за "Журнал за жената", ще се убедите, че той е много повече от едно хубаво лице.

В България героят ви Кенан и вие самият имате много почитателки. Приличате ли си по нещо двамата?

-Аз по характер съм много различен от Кенан и тъкмо затова приех ролята. Мисля, че за всеки актьор е предизвикателство да изиграе такъв образ. Героят ми е човек, който не знае какво да прави. В душата му постоянно има смут и земетресения. Вярно е, че той е надменен, горд и егоистичен, но Кенан е и много чувствителен. Според мен е наистина влюбен мъж. Може би невинаги е прав в отношението си към Ламия. В повечето случаи обаче го подкрепям именно защото той действа, воден от чувствата си, от сърцето си.

Колко време ви отне заснемането на сериала?

-Започнахме да снимаме "Мелодията на сърцето" през Юни 2007г. Той се състои от 75 серии. Заснемането на всяка ни отнемаше по 5-6 дена.


Известен сте и като фотомодел. Кога и защо за първи път застанахте пред фотообектива?

-Тъй като баща ми е бизнесмен, следвах икономика, но си признавам, че не исках да се занимавам с това. Мечтаех да работя нещо, което обичам, което ми дава възможност да пътувам и да се запознавам с нови хора. Така през 1992 г. - тогава бях на 20 г., направих първите си стъпки като модел, а през следващата `93-та започнах да се занимавам с това професионално.Още същата година станах първи в конкурса  VIZONSHOW. През 1994г. победих и на Best Models - Турция. През 1995г. завоювах титлата най-добър фотомодел в Manhunt International , а през 1997г. бях втори в конкурса Top Meditteranie . Тези отличия ми позволиха да видя много хубави места, помогнаха ми да се развивам по-добре в професионално отношение.

А как станахте актьор?

-Като модел получавах много покани да участвам във филми и сериали, но отначало не мислех, че съм готов и че ще бъда добър актьор. Затова дълго време не смеех да приема предложенията. След няколко години разбрах, че мога да се справя и че ще съм  добър в това. И така през 2000г. изиграх първата си роля.

Част от следването ви минава в Швейцария. Защо се върнахте в Турция?

-Обучението по икономика в Швейцария не ми беше достатъчно и затова се завърнах в родината. Положих изпит в Истамбулския университет и завърших образованието си.

А имате ли намерение да замените актьорството с кариерата на бизнесмен?

-Почнах много късно да работя като актьор и затова не мисля, че занапред ще се занимавам с нещо друго.

От 2001г. сте женен. Как се запознахте със съпругата си?

-Срещнах Сема за първи път през 1992г. на едно модно ревю и дърги години бяхме много добри приятели. През 1998г. се засякохме за пореден път на едно ревю - този път в Москва. Там в един момент усетихме, че чувствата ни един към друг вече са по-различни. Разбрахме, че сме влюбени и през юни 2001 станахме семейство.

Сема е изключително красива. Ревнувате ли я?

-Не. А и тя ме впечатли с характера си, с това, какъв човек е.

През януари миналата година станахте татко за първи път. Как се чувствате в ролята на родител?

-Горд съм, че съм баща на сина си и си признавам, че поради това много го глезя. Ние с него не сме като баща и син, а като двама добри приятели. Никога не мога да му повиша тон и се стремя да му обяснявам всичко много внимателно. Искам да го науча да бъде щастлив.

Разкажете ни малко за себе си ...Какъв сте по характер?

-Аз съм много позитивен и весел човек. Обичам да карам мотор, да спортувам, да чета книги, да гледам филми. Прекарвам доста време и на компютъра, за да играя игри. Признавам си, че никога не съм готвил - оставил съм на съпругата ми да се занимава с това.

Какво бихте искали да промените в родината си? Има ли нещо, което ви дразни в обществото - не само в Турция, но и по света?

-Пртежаваме една неповторима и хубава страна. Красивата ни природа, културата ни, езикът ни са толкова богати! Има много неща, които искам да променя, но ще ви кажа само няколко: искам да променя отношението на хората един към друг, да им помогна да се обичат, искам да няма кавги и престъпления. Основните проблеми на днешния свят са лъжите, които се изричат за пари, за печалби. Не разбирам и ненужната смърт, която застига много хора отново заради нечии икономически интереси.

Прочетено за вас от сп. "Журнал за жената"

---------------------------------------------------------------------------------

Изгубени години (Кaybolan yillar)







Мелодията на сърцето (Dudaktan Kalbe)


И още:

Онлайн издание за красота и стил 

20 Съвета Как Да Разпознаем Характера Му На Първата Среща

Любовен калкулатор - Изчислете дали си допадате с любимия човек

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...