Всичко за Бурак Саяшар (Burak Sagyasar) - Утку от "Малки жени" Kucuk Kadinlar

Искам хората да пожелаят да се променят, след като гледат мой филм.

-Бурак, ти учиш социология в университета "Галатасарай". Студентите в този университет владеят най-малко три езика. При теб как е?
-Аз също. Говоря английски, френски и испански. Обичам футболния клуб "Галатасарай" и съм член на фен клуба.

-Как ти хрумна да станеш модел?
-Майка ми, Нилгюн Саяшар е режисьор. Тя беше против да се снимам и дълго време имахме спорове по този въпрос. Когато пристигнах в Истамбул, сключих договор с агенция и ме изпратиха на различни кастинги. Скоро се обезкуражих. Ходих на 150 места и никъде не ме одобриха. Но постепенно натрупах опит. Накрая ме взеха в една реклама. После и в други. Поканиха ме в сериала "Клетва"(Yemin), сега играя в "Малки жени"(Kucuk Kadinlar).

-Как си с модерните технологии?
-Харесвам ги. Интернет осигурява големи възможности за всички. Който иска, може да си качи каквото пожелае. Да си направи сайт. Да намери приятели. Но не ми харесва това, че технологиите могат да се използват и за лоши цели. Например някой, който не Ви харесва, може да напише неверни или много лоши неща за Вас и много хора да ги приемат за истина. Също така няма сигурна защита на данните - всяка антивирусна програма може да бъде пробита. Фейсбук като че ни постави бар код - всеки може да бъде намерен и да разберем за него какво яде, какво пие, с кого е приятел, каква зодия е, къде живее. Личният живот си отива полека - лека. Това изглежда безнадеждно, но въпреки всичко ползата от новите технологии е голяма.

-Ти интернет-маниак ли си?
-Аз съм телефонен маниак - всеки месец сменям телефона си. Щом излязат нови слушалки блутут, веднага ги купувам. Освен това съм луд на тема моливи. Малко е безсмислено, защото нито пиша, нито рисувам, но монго обичам моливи. Иначе съм много гъст с компютъра. Имам плейстейшън, хубав телевизор. Пробвам всички нови неща, които излизат.

-Ако можеше, какъв технически уред щеше да изобретиш ти?

-Щях да направя чип, благодарение на който да говоря всички езици. Да ми го имплантират в мозъка и да започна да говоря който си поискам език. Това би било супер екстра.

-Според теб кой е най-полезният технически уред, изобретен досега?
-Мисля, че това е телефонът. Колкото и далеч да се намираме, можем да установим връзка с други хора.

-Луд си и на тема коли, нали?
-Луд съм по големите коли. Имам Ситроен С5. Много обичам джиповете с навигационна система, супер са. Бих искал да се усъвършенстват още малко и колата директно да ме закара на мястото, където искам, а не само да ме упътва.

-Мечтаеш ли да пътуваш до Марс?
-При сегашните условия - не. Ако космическият туризъм се развие, може и да отида.

-Как си представяш 2050 година?
-Ще има летящи коли.

-А жените какви ще бъдат - бионични ли?
-Не, гледах такъв филм - някакъв мъж включва устройство и прави любов с виртуална жена. Според мен това е ужасна перспектива.

-Ако си представим, че всички жени на света изчезнат по някаква причина и на тяхно място дойдат жени-роботи или андроиди, в които ти трябва да въведеш програма със своите предпочитания. Как би програмирал ти "твоята жена"?
-Може би да е блондинка, защото винаги съм харесвал русокоси и синеоки момичета, макар, че момичето, в което бях влюбен най-силно, бе мургаво. Поради това подобно решение е много трудно.

-А по отношение на характера?
-Достатъчно е да ми бъде вярна и да не ме мами. Освен това да бъде забавна, с чувство за хумор, но от време на време да спори с мен, да си казва мнението. Иначе ще бъде скучно, знае се, че жените винаги са по-съвършени.

-Какви са амбициите ти в актьорската професия?

-Бих искал хората да говорят за ролите ми. Когато някое момиче гледа филм с мое участие, да промени нещо в любовния си живот. Ако играя отрицателна роля, да осъзнае, че греши и да поправи грешката си. Искам да направя нещо значимо за живота на хората. Нямам предвид някакви поучителни филми, а такива, които да накарат хората да се променят, макар и малко.





Клетва (Yemin) 2007 - Очаквайте скоро

ТВ Сериали Онлайн - Гледай По Всяко Време

Малки жени (Kucuk Kadinlar)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...