Дани Милев и Веско Ешкенази - Заведи Ме Там

 Дани Милев и Веско Ешкенази - Заведи Ме Там 

 

Три признати музикални таланта обединяват сили в името на красивата музика. В основата на всичко стои Дани Милев, чиято е идеята за нежната балада. Той отправил покана към световнопризнатия наш цигулар Веско Пантелеев- Ешкенази да направят нещо заедно, която Веско приел с удоволствие. Така двама талантливи композитори творят заедно макар и през хиляди километри разстояние. Цигуларят много рядко има възможност да бъде в България заради ангажиментите си по света. Той е записал своята партия в Холандия, а смесването е станало в България.
За аранжимента на общата си творба Милев и Ешкенази са привлекли още един сериозен творец и порфесионалист – Ачо Заберски.  Текстът на песента е дело на Владо Михайлов (екс- Сафо) , добър приятел и колега на Милев. Той признава, че чувайки музиката буквално за минути в главата му започнали да се  раждат и думите. Озаглавил е песента „Заведи ме там” .

Заведи ме там

Че звездите там са безбройни, ми разказват от дете,
и в небето скитат бездомни, без да знаят на къде.
Заведи ме там, да ги видим,помечтай да дойде ден,
в който всички те са свободни,сбъднати мечти за теб.

За водите все неспокойни, ми разказват от дете,
за вълните все непокорни и в най-тихото море.
По брега сълзите на прилив, не достигнал по-далеч.
Заведи ме там да ги видим, всичко все така тече.

Заведи ме там, покажи ми, тези жадни брегове.
Заведи ме там, да ги видим, всичко все така тече.

А безкрайни над нас небеса.

Всеки този бряг ще запомни, ми разказват от дете.

Заведи ме там, за да помним, всичко все така тече.
По брега сълзите на прилив, не достигнал по далеч.
Заведи ме там, за да помним, всичко все така тече.
Заведи ме там, за да помним, всичко все така тече.
Така тече....

Текст: Владо Михайлов
Изпълнение:Дани Милев и Веско Ешкенази 





  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...